Löydä kotisivujen tekijä. Saat useamman tarjouksen yhdellä tarjouspyynnöllä ilman sitoumuksia.
Kilpailuta kotisivut yritykselleKotisivut ovat yrityksen käyntikortti sekä mahdollisesti tuottava myyntikanava. Sivujen tekemiseen ei kannata kuitenkaan käyttää resursseja vain sen takia, että kaikilla muillakin yrityksillä on kotisivut. Nettisivuihin sijoittaessa, niiden täytyisi tuottaa sijoitettu raha takaisin lyhyellä tai pitkällä aikavälillä.
Pienten yritysten kotisivujen tehtävänä on kertoa yrityksestä, esitellä sen palvelut ja tuotteet, sekä herättää kiinnostusta ja luottamusta.
Sivut voivat palvella hyvin erilaisia käyttötarkoituksia erilaisilla toimialoilla. Nettisivujen niin kuin kaiken muunkin liiketoiminnan tekemisen päätavoite on loppuviimein edistää yrityksen myyntiä suoraan tai välillisesti.
Eri toimialoilla erilaiset elementit edistävät myyntiä. Leipomotuotteiden syötävän näköiset visuaaliset kuvat ovat ehdottoman tärkeitä, kun taas konsulttiyritykselle on tärkeämpää tuoda konsulttien osaamisalueet esille muodossa, joka lukijan on helppo sisäistää.
Kotisivujen tarve on aina asiakaslähtöinen, mutta kokenut ammattilainen osaa ehdottaa oleellisia elementtejä halutuille sivuille.
Sivut toteutetaan yleensä projektiluontoisena. Jos sivu on staattinen sivu, sen ylläpitoon ei välttämättä tarvitse ohjelmistokehittäjää. Kuitenkin on yleistä, että sivuja ylläpitää jatkuvasti se taho, joka sivut on luonut. Myös ylläpidon voi kuitenkin sopia projektiluonteisesti.
On monia suhteellisen suoraviivaisia tapoja tehdä itse yrityksen kotisivut tuotteistetuilla verkkosivueditoreilla, kuten Wordpress, Webnode, Weebly ja Kotisivukone. Verkkosivueditorilla tehdyn sivuston ulkoasun ja toimintojen muokkaaminen on kuitenkin hyvin rajallista.
Jos et ole erittäin vihkiytynyt jonkin verkkosivueditorin toimintaan, on hyvin mahdollista, että sivusto voi toimia hitaasti tai sen tietoturvassa on puutteita. On myös mahdollista, että sivusto ei skaalaudu kunnolla kaikilla laitteilla tai toimi lainkaan kaikilla selaimilla.
Myös hakukoneoptimoinnin kannalta on erittäin tärkeää, että sivuston rakenne on toteutettu mahdollisimman hyvää hakukonenäkyvyyttä ajatellen. Myös sivuston nopeus vaikuttaa hakukonenäkyvyyteen. Sivuston rakenteessa ja sen nopeudessa sivuston tekijällä on suuri rooli. Ohjelmistokehittäjät eivät kuitenkaan useimmiten ole hakukoneoptimoijia, joten esimerkiksi oikeiden hakusanojen valintaan tarvitsee todennäköisimmin hakukoneoptimoinnin ammattilaista.
Pienten yritysten nettisivut maksavat lähtökohtaisesti tuhannesta eurosta muutamaan tuhanteen euroon. Lopulliseen hintaan vaikuttavat monet tekijät, kuten sivuston strategia, sisältö, laajuus, toiminnallisuus, ja ulkoasu.
Täytä tarjouspyyntö Diili.fi:n kautta niin saat tarjouksia oikeilla hinnoilla juuri sinun tarpeisiisi olevista kotisivuista.